کاربرد تحلیل رابطه خاکستری در ارزیابی رضایت مشتریان |
کد مقاله : 1012-FEMATH7 |
نویسندگان |
سیده حکیمه حسینی * دانشگاه اصفهان |
چکیده مقاله |
چکیده: باشتاب روز افزون دنیای علم وآگاهی در دنیای امروز، شرکت های فروش خودرو به منظور افزایش رضایتمندی مشتری، عوامل موثر در رضایت مندی مشتریان را شناسایی می کنند وسپس رتبه بندی می کنند و بدین ترتیب حجم فروش و منافع خود را افزایش می دهند در این مقاله به منظور رتبه بندی سریع، آسان ومنطقی، عوامل موثر دربهبود رضایت مندی مشتریان وتحلیل وارزیابی شرکت های خودروسازی در سال های اخیر از روش تحلیل خاکستری که به نوعی روش و وسیله خوبی برای تجزیه و تحلیل ارزیابی شرکت های خودروسازی می باشد به منظور بهبود عوامل موثر در رضایت مندی مشتریان استفاده شده است. |
کلیدواژه ها |
کلمات کلیدی: تحلیل رابطه خاکستری، رضایت مشتری، شرکت های خودروسازی، سیستم خاکستری، ارزیابی |
وضعیت: پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |